zaterdag 27 juli 2013

Van alles wat.

Ik had nog wat dingen die ik nog niet op mijn blog geplaatst hebt dus die zal ik vandaag laten zien.Als eerste laat ik een kaart zien gemaakt met de juli producten van Marianne Design.

 

 
Het tweede wat ik laat zien is een sleetje gekocht bij Doe@ding en deze heb ik opgepimt met de schattige huisjes van Marianne Design die ook deze maand nieuw zijn.
 
 

 
En als laatste heb ik theelichtjes opgepimpt met een bijpassend lucifersdoosje en ook dit is allemaal te koop bij Doeading.


 
Ik wil iedereen een hele fijne dag wensen.
 
Groetjes,
Astrid
 

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal schitterend uit Astrid.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw schiterend astrid toppers weer

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal weer geweldig leuk uit Astrid! Grappig dat de nieuwe producten allemaal al weer op de winter gericht zijn en dat in hartje zomer!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen