maandag 6 augustus 2012

MD Craftables Hart

Allereerst wil ik jullie bedanken voor het langs komen en de ontzettend leuke berichtjes die jullie achter laten. Ik ben aan de knutsel geweest met de MD Craftables harten en het Mattie knipvel die deze maand nieuw in de winkels liggen.
Het zijn stuk voor stuk weer hele mooie mallen en knipvellen deze maand.


Gebruikte materialen:
MD Craftables Hart CR1225
MD knipvel Mattie MB0137 Flower Pink en Vintge Summer VK9524
MD Clearstamp CS0852 teksten


Magnolia Doohickeys Cutting Dies hart
Pion design Grandma's schoolbook
Nestabilities Grand Label One
Distress Ink frayed burlap


Alle randen heb ik bewerkt met Distress Ink en nu de laatste foto.


Groetjes,
Astrid



8 opmerkingen:

  1. hij is weer super en mooi zijn de nieuwe knipvellen he????
    Groetjes je grote zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    EEN en al MOOIE ♥♥♥.....en nog MOOIER gecombineerd ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauww wat is die weer gaafffffff

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een schitterende kaart.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouwwwwwwwwwwwwww Astrid wat een plaatje weer
    ja dathart heb ik inmiddels ook in huis en de plaatjes ook maar kan helaas niet alles tegelijk maken .maar deze sla ik wel op en dan komt hij wel weer
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen