zondag 17 juni 2012

PanPastel

Vandaag een kaart gemaakt met gebruik van de Panpastels. Ik ben heel voorzichtig begonnen want dit is voor mij helemaal nieuw om met dit soort technieken te werken. Maar ik vind dit leuk dus jullie zullen vast nog meer dingen gaan zien met deze techniek. Ik ben met een wit vierkant karton begonnen en dat heb ik  licht bewerkt met Chromium Oxide Green Tint 660.8 daarna heb ik de hoeken te gestempeld ( hoek stempeltje van Viva Decor) met VersaMark en het papier daarna bewerkt met Panpastel Permanent Red Tint 340.8. Om het afgeven te voorkomen heb ik de kaart voorzien van haarlak.




Het vierkant heb ik gemaakt met de creatables LR0234 square by Petra en het label is craftable CR1212 en het tekststempel is van MD Clearstamps CS0852.



Het vintage plaatje is van Pion en het plaatje van de roos is van Studio Light stansvel 85
Dank jullie wel voor de ontzettend leuke reactie op mijn hart. Hele fijne avond?

Groetjes,
Astrid

8 opmerkingen:

  1. En jaaa hoor, ook weer een verslaving erbij hihihi. Je kaartje ermee is super leuk geworden Astrid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Astrid,

    Gaaf spul he en heerlijk zacht in gebruik...Vind je 1ste kaart ermee super mooi...wauw!

    Ook hier druk met testen en het gaat geweldig,...ik geniet duidelijk ervan hi,hi, komt later op mijn blog hoor,...nu in de hut vandaar!

    Warme groetjes,
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anita inderdaad super leuk spul en dat voor mij hihihi....

      Groetjes Astrid

      Verwijderen
  3. wt een prachtkaart en weer wat nieuws ik vind je kaart schitterend
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al in de ban van de Pan Pastels? haha....
    Ik heb er nog niks mee gedaan.

    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Heel leuk om er stempels bij te gebruiken.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Hannie ook ik ben het aan het proberen maar super leuk hoor ben benieuwdwat jij er van vindt.

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Astrid,mooi plaatje.
    Geweldig papier en een super mal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Astrid!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen